Ми пропонуємо найзручніші умови
Швидка доставка. По всій території України — протягом 1–3 днів.
Оплата при отриманні. Ви можете переконатися в якості товару перед оплатою.
Повернення протягом 14 днів. Товар можна повернути або обміняти, якщо він не підійшов.
Мінімальна сума замовлення
Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині mercurial.com.ua становить 400 грн.
Самовивіз
Якщо Ви хочете зекономити на доставці — будемо раді бачити Вас в офісі футбольного магазину Mercurial. Для цього бажано узгодити наявність товару та час Вашого візиту з менеджером по телефону. Ми надамо Вам можливість переконатися, що футбольна екіпіровка якісна та підходить за розміром, а також допоможемо з вибором моделі взуття.
Адресу офісу, позначену на карті, та контактні телефони Ви можете знайти в розділі Контакти.
Доставка та оплата в місті Києві
Окрім самовивозу покупцям із Києва доступна швидка доставка.
Обраний товар на сайті Ви оплачуєте на розрахунковий рахунок ФОП, після цього ми або Ви замовляєте кур’єра чи таксі, і протягом години отримуєте товар. Вартість доставки оплачує покупець при отриманні товару.
Реквізити для оплати — ПриватБанк:
ФОП Шамраєв Андрій Сергійович
IBAN UA273052990000026006030114037
ІПН/ЄДРПОУ 2769300933
АТ КБ «ПриватБанк»
Призначення: ЗА ТОВАР
Доставка та оплата по всій території України
Будь-який товар із нашого сайту відправляється за передоплатою 100 гривень!
Безкоштовна доставка товару — при вартості замовлення понад 5000 гривень і повній оплаті.
Якщо Ви не впевнені у розмірі або хочете приміряти різні моделі взуття, ми можемо відправити до 4 пар взуття на Ваше відділення Нової пошти або за адресою. Кожна пара буде відправлена окремо — Нова пошта не може розділити посилку, передоплата становить 150 гривень за одну пару!
Ви можете замовити доставку товару у найближче відділення компанії Нова пошта. Адресу відділення, строки та вартість доставки можна знайти на сайті компанії. Працівники нашого магазину роблять усе можливе, щоб замовлення потрапило до Вас якнайшвидше. Зазвичай наші покупці отримують товар не пізніше одного дня з моменту оформлення замовлення. У рідкісних випадках доставка Новою поштою триває до трьох днів.
Оплата здійснюється при отриманні накладеним платежем, у такому випадку вартість доставки товару до відділення та послуги накладеного платежу (20 гривень і 2% від вартості замовлення) оплачує покупець.
Товар вартістю до 400 гривень відправляється за умови 100% передоплати.
У випадку, якщо Вам не підійшов розмір або модель взуття, Ви просто відмовляєтесь від посилки на Новій пошті та оформлюєте нове замовлення.
Доставка та оплата в інші країни
Способи доставки та оплати за межами України можна дізнатися за допомогою сервісів Telegram, Viber, WhatsApp за телефонами або електронною поштою. Усі контактні дані є у шапці сайту та в розділі Контакти.
Правила повернення товару
Відповідно до законодавства України «Про захист прав споживачів», стаття 8 від 12.05.1991 року, кожен покупець нашого магазину має право здійснити повернення або обмін придбаного товару протягом 14 днів.
Умови повернення та обміну:
- Товар не був у використанні та зберіг товарний вигляд.
- Наявність заводської упаковки (коробки, пакета) та ярликів.
- Наявність документів, що підтверджують покупку товару (чек).
Гарантія на товар діє у разі наявності заводського дефекту. Магазин гарантовано здійснює обмін пошкодженого товару або повертає гроші. Усі витрати на транспортування товару оплачує продавець.
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Недоліки — будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових документів, умовам договорів або вимогам, що висуваються до неї, а також інформації, наданій виробником (продавцем).
При виявленні недоліків клієнт може вимагати:
- Безкоштовного усунення недоліків у розумний строк (ремонт товару за рахунок магазину).
- Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Такі недоліки можуть бути усунені протягом 14 днів без зміни зовнішнього вигляду та функціональності виробу.
Істотні недоліки, що перешкоджають використанню товару та виникли з вини виробника (продавця)...
Гарантія не діє на пошкодження, спричинені неправильним використанням, механічними ушкодженнями або неналежним доглядом.
Якщо у Вас виникла необхідність повернути товар — зателефонуйте за телефоном, менеджер магазину надасть детальні інструкції.